به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جعفر صادقی پور معاون فنی و راه های روستائی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان مرداد ماه ۱۶۰ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.
صادقی پور افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکت های باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جاده ها و پیگیری شکایات، عمده ترین مواردی است که کاربران جاده ای طی این مدت در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.
وی تصریح کرد:مسیر یابی، آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ به کاربران جاده ای ارائه می دهد.
به گفته وی کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جاده ای هستند.